1. Politika privatnosti

1.1. Definicije politike privatnosti

Ova Politika privatnosti regulira praksu prikupljanja podataka od korisnika prilikom korištenja web stranice http // www.hfs.rs, kao i njihovo pohranjivanje u bazama podataka naše tvrtke Health and Fitness System Ltd. Naša politika privatnosti uključuje razloge kako i zašto prikupljamo, koristimo i štitimo Vaše osobne podatke.

Zadržavamo diskrecijsko pravo u bilo kojem trenutku promijeniti ovu Politiku privatnosti i kako bi izmijenjeni tekst postao važeći odmah nakon objavljivanja na web stranici.

Nastavak korištenja web stranice nakon promjena znači da prihvaćate sve uvjete izmijenjenih pravila privatnosti. Stoga savjetujemo korisnicima da povremeno ponovno detaljno čitaju podatke sadržane u Politici privatnosti kako bi bili obaviješteni o svim promjenama.

1.2. Način prikupljanja i uporabe podataka

Tijekom vašeg posjeta web mjestu možemo prikupljati vaše osobne podatke koji su potrebni za postavljanje vašeg računa, u svrhu plaćanja ili isporuke vaše robe. Vaše osobne podatke koristimo isključivo i samo kako bismo vam omogućili da vam ponudimo proizvode i usluge za koje želite da zadovolje vaše zahtjeve ili da prilagodimo našu ponudu, tj. da ga prilagodimo, poboljšamo rad web stranice, osiguramo provjeru administrativnih zadataka, uspostavimo kontakt s vama, poboljšamo naše rezultate oglašavanja i promocije te poboljšamo ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i za suradnju s institucijama za provedbu zakona .

Ne prodajemo niti iznajmljujemo vaše osobne podatke trećim stranama u marketinške svrhe, a da vam prethodno ne damo mogućnost da se isključite iz ove opcije. Međutim, možemo otkriti vaše podatke našim poslovnim jedinicama i partnerima, koji su dio ovih Pravila privatnosti. Nikada i ni pod kojim uvjetima nećemo zloupotrijebiti vaše osobne podatke. U sljedećim odjeljcima objasnit ćemo načine i razloge za moguće pružanje vaših podataka, za potrebe normalnog rada web stranice.

1.3. Pohrana podataka i pohrana

Sustav zdravlja i fitnesa d.o.o. kao prodavač proizvoda i usluga na web stranici ulaže sve napore u zaštitu vaše privatnosti kada ste “online” kao korisnik. Vaši osobni podaci čuvaju se povjerljivo i obrađuju se na zakonit način u skladu s ovom politikom privatnosti. Poduzimamo odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere za zaštitu od neovlaštenog i nezakonitog pristupa i obrade vaših osobnih podataka, uključujući šifriranje vaših podataka. Zadržat ćemo vaše podatke onoliko koliko je potrebno za obradu vašeg računa, uplate, povrat sredstava, odgovor na vašu žalbu ili pružanje promotivnih podataka za koje ste se prijavili.

1.4. Kolačići

Kolačić je informacija pohranjena na vašem računalu od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično pohranjuju vaše postavke, postavke za web stranicu, poput željenog jezika ili adrese. Kasnije, kad ponovno otvorite istu web stranicu, internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. To omogućuje web stranici da vas prepozna i prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Ako ne želite da naša web stranica ima pristup vašim kolačićima, možete ih blokirati. Većina web preglednika omogućuje blokiranje kolačića. To možete učiniti putem postavki web preglednika.

2. Opći uvjeti pružanja usluge

2.1. Opći uvjeti pružanja usluge

Prodaja robe i usluga putem naše internetske trgovine www.hfs.rs vrši se u okviru registrirane djelatnosti tvrtke Sustav za zdravlje i fitnes, ulica: Sutjeska 2, matični broj 21282855.

Roba (usluge) koja se prodaje putem web stranice ima svojstva potrebna za redovito korištenje te vrste robe u skladu s njezinom namjenom, koja je definirana na stranici Kako steći online tečaj.

Prodajna cijena robe naznačena je uz svaki artikal, a mogućnost kupnje robe sa posebnim cijenovnim pogodnostima ili s posebnim prodajnim poticajima (posebna prodaja), obavlja se u skladu s uvjetima objavljenim na stranici proizvoda;

Nastojimo biti što točniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samim cijenama, ali ne možemo jamčiti da su sve informacije potpune i bez pogrešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na web mjestu dio su naše ponude i ne znače da su dostupni u svakom trenutku.

3. Politika dostave

3.1. Trenutak prihvaćanja narudžbe

Nakon naručivanja bit ćete obaviješteni o statusu vaše narudžbe putem e -pošte koju ste naveli tijekom procesa naručivanja. Narudžbu tvrtka Health and Fitness System prihvaća tek nakon što vam putem e -pošte pošaljemo potvrdu o prihvaćanju.

3.2. Vrijeme isporuke

Rok isporuke narudžbe (uključivanje korisnika u tečaj) je do 30 radnih dana od dana narudžbe.

4.3. Kašnjenje isporuke

U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo otkazati kupnju, u tom slučaju će se sav novac vratiti.

4.4. Cijena dostave za usluge i proizvode

Cijena dostave usluge je besplatna. Usluga se isporučuje putem internetske adrese.

4. Politika plaćanja

4.1. Načini plaćanja

Plaćanje proizvoda u našoj internetskoj trgovini može se izvršiti na jedan od sljedećih načina: platne kartice – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje putem Interneta. Plaćanje karticama ostvaruje se u suradnji s AllSecure doo i UniCredit Bank Beograd, a na siguran i certificiran način putem AllSecure Paymet Gatewaya jednostavnim unosom podataka s platne kartice.

Nakon unosa podataka o kartici i potvrde plaćanja, banka odobrava transakciju i time se nalog odobrava te ulazi u daljnji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezerviran na vašoj kartici (računu) i neće biti dostupan za drugu namjenu.

Transakcija će biti dovršena i iznos će biti odbijen s vašeg računa tek kada se proizvodi pripreme za transport i predaju kurirskoj službi. U slučaju da plaćanje nije dovršeno ili se iznos ne odbije s računa u roku od 14 dana od prihvaćanja vaše narudžbe, ta će se narudžba otkazati i izbrisati. Nakon isteka 14-dnevnog roka, novac rezerviran na vašem računu bit će oslobođen i bit će vam ponovno dostupan. Zatim možete ponoviti istu ili novu narudžbu i izvršiti plaćanje u vezi s njima.

Provjerite u banci koja je izdala vašu karticu podržava li vaša kartica internetsko plaćanje.

4.2. Zaštita podataka pri plaćanju karticama

Prilikom unosa podataka platne kartice povjerljivi se podaci prenose javnom mrežom u zaštićenom (šifriranom) obliku pomoću SSL protokola, korištenjem najsuvremenijih metoda tokenizacije osjetljivih podataka, a u skladu sa standardima PCI-DSS. Sigurnost podataka tijekom kupnje jamči procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Trgovcu podaci o platnoj kartici ni u jednom trenutku nisu dostupni.

3D sigurna zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše svjetske standarde zaštite podataka i privatnosti. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway automatski su uključeni u 3D-Secure zaštitu, što korisnicima jamči sigurnost njihove kupnje. Brojevi platnih kartica korisnika nisu pohranjeni u sustavu trgovca, a sama registracija zaštićena je SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS standardi – AllSecure Payment Gateway stalno je u skladu sa svim zahtjevima kartičnih organizacija kako bi povećao razinu sigurnosti trgovaca i kupaca. Od 2005. do danas, bez prekida, sustav je certificiran kao PCI-DSS Level 1, što je najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) standard je koji definira potrebne sigurnosne mjere pri obradi, pohrani i prijenosu osjetljivih podataka s kartice. PCI standardi štite osjetljive podatke vlasnika kartica tijekom cijelog procesa plaćanja: od trenutka unosa podataka na prodajnom mjestu trgovca, tijekom komunikacije između trgovca i relevantnih banaka i kartičnih organizacija, kao i kasnije pohrane tih podataka.

4.3. Registracija načina plaćanja

Kada se podaci o korisničkoj kartici, na njegov zahtjev ili odlukom trgovca, TOKENIZIRAJU ((pohranjuju na certificiran način za kasniju upotrebu)), ti se podaci pohranjuju na poslužiteljima s certifikatom AllSecure PCI-DSS razine 1. Tako se podaci tokenizirane kartice prenose na potpuno siguran i certificiran način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osjetljivim podacima, ali prima referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu s uvjetima dogovorenim s kupcem. Klijent ima mogućnost poništiti registraciju prethodno registrirane kartice, kao i promijeniti podatke o prethodno tokeniziranoj kartici.

4.4. Povrat novca

U slučaju povrata kupcu koji je prethodno djelomično ili u cijelosti platio jednu od platnih kartica, a bez obzira na razlog povrata, povrat se vrši isključivo putem iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja se koristi za plaćanje. To znači da će naša banka na naš zahtjev vratiti sredstva na račun vlasnika kartice.

4.5. Izvod o konverziji plaćanja

Izvještaj o konverziji – Sva plaćanja bit će izvršena u dinarima (RSD). Ako se plaća platnim karticama stranih banaka izdavatelja, dinarski iznos transakcije bit će pretvoren u valutu poravnanja Banke (EUR) prema tečaju Narodne banke Srbije. Prilikom terećenja vaše platne kartice, već konvertirani iznos bit će pretvoren u vašu lokalnu valutu, prema tečaju koji primjenjuju operateri platnih kartica.

5. Politika žalbi

5.1. Postupak prigovora

Proizvodi koji se prodaju putem naše internetske trgovine popraćeni su svom zakonski potrebnom dokumentacijom, uključujući jamstvene kartice proizvođača. Ako postoji potreba za oglašavanjem određene stavke radi kvalitete, ispunit ćemo sve zakonski definirane obveze za prodavatelja, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj trgovini.

Roba pokrivena jamstvom proizvođača prodaje se s jamstvom proizvođača proširenim na Kupca. Postupak prigovora pokreće se na zahtjev kupca, ispunjavanjem Zahtjeva za pritužbu na kvalitetu proizvoda.

Ako želite započeti postupak žalbe, morate nas kontaktirati na e -mail office@hfs.rs ili na telefon +38169608460 kako bismo vam poslali ovaj zahtjev ili ga preuzeli s naše web stranice (veza) i poslali nam ga na email office @ hfs. rs

Sustav Zdravlje i fitnes ne preuzima odgovornost za greške kupaca, proizvode koji su nepravilno kupljeni ili bilo koje druge greške povezane s vašim postupcima kupnje na web stranici. Ako imate bilo kakvih nepravilnosti u kupnji proizvoda na web stranici ili niste primili kupljeni proizvod, obratite se službi za korisnike (podaci za kontakt) i mi ćemo se potruditi otkloniti nepravilnosti kako bismo dobili kupljeni proizvod.

Ako je proizvod koji ste kupili neispravan ili iz bilo kojeg razloga ne radi ispravno, obratite se našoj službi za korisnike (kontaktni podaci) i pogledajte jamstveni list kako biste saznali detalje o jamstvu i postupak žalbe.

5.2. Pravo na povrat ili zamjenu robe

U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca ili zamjenu za drugi proizvod. Iznos se vraća kupcu po primitku proizvoda, a nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.

5.3. Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obveze kupca i prodavatelja

Zakon o prodaji na daljinu utvrđuje pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizička osoba koja kupuje proizvod kako bi zadovoljila svoje individualne potrebe, a ne radi profesionalne djelatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana proizvod je isporučen. Prilikom odustajanja kupac može, ali ne mora, navesti razloge povlačenja. Obrazac / Izjava o odustajanju od ugovora ima pravni učinak od dana kada je poslan trgovcu. U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca ili zamjenu za drugi proizvod. Cijena se vraća kupcu po primitku proizvoda, a nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan vratiti proizvod bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Nakon isteka 14 dana od dana kada je poslao isplatu, proizvod se više ne može vratiti. Prilikom vraćanja robe, obvezno ju je vratiti u ispravnom i nekorištenom stanju te izvorno neoštećenom pakiranju, pri čemu se mora priložiti izvorni fiskalni isječak. Po primitku proizvoda utvrdit će se je li proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je odgovoran za nedostatke ili oštećenja proizvoda koji su posljedica neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastaje kao posljedica rukovanja robom na neodgovarajući način, tj. premašuje ono što je potrebno za utvrđivanje njegove prirode, karakteristika i funkcionalnosti. Ako se utvrdi da je greškom ili oštećenjem proizvoda nastala krivnja kupca, povrat cijene bit će odbijen, a proizvod će mu se vratiti na njegov trošak. Trgovac je dužan potrošaču bez odlaganja vratiti iznos koji je potrošač platio prema ugovoru, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka izjave o odustajanju, a nakon primitka proizvoda.

5.4. Troškovi povrata robe i novca

Troškove povrata robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac primi neispravan ili neispravan predmet.

6. Upute za kupnju

6.1. Upute za kupnju na web stranici – postupak kupnje

Sve artikle koje smo prikazali na našoj internetskoj trgovini https://www.hfs.rs možete naručiti na vrlo brz i jednostavan način. Sve što trebate učiniti je pronaći predmet koji želite i ostaviti svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da svu robu koju ste naručili nabavimo u roku od 2-4 radna dana.

Nakon što pristupite našoj web stranici, idite na traženje stavki. Pomoću filtara možete ubrzati i olakšati pretraživanje. Pomoću filtriranja možete odrediti koji spol, dob, vrstu, veličinu, boju ili model stavke želite.

Kad se odlučite za artikl, kliknite odgovarajuću veličinu stavke, a zatim je stavite u košaricu. Kada to učinite, u gornjem dijelu zaslona pojavit će se novi prozor koji vam nudi mogućnost pregleda stvari koje se nalaze u košarici, kao i mogućnost odlaska izravno do blagajne.

Ako ste dovršili postupak odabira proizvoda, kliknite na opciju “GOTOVINA” da biste otvorili novo polje u koje trebate unijeti podatke o sebi i svojoj adresi. Nakon unosa adrese, kliknite na opciju “NEXT” za nastavak na sljedeći korak.

Sljedeće što trebate učiniti je provjeriti narudžbenicu, tj. Utvrditi jeste li naručili sve stvari koje ste htjeli ili ste možda izostavili artikl, pogriješili u broju ili veličini. Na ekranu će se pojaviti podaci o svim stavkama koje ste prethodno “stavili u košaricu”. Ako su svi podaci točni, idite na potvrdu narudžbe.

Zatim odabirete način plaćanja. Za sada su dostupni načini plaćanja:

A) “pouzećem” – plaćanje gotovinom ili čekom po primitku, i

B) plaćanje karticom.

Ako odaberete plaćanje karticom, vidjet ćete polja u koja morate unijeti sljedeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i broj cvv kartice (tj. Broj za provjeru kartice) – to je broj koji se obično nalazi na poleđini kartice kartica, iza koje slijedi broj kartice (može se prikazati potpuni 16-znamenkasti broj kartice ili samo posljednje 4 znamenke) postoji poseban kôd koji se obično sastoji od 3 znamenke (neke kartice također imaju 4-znamenkasti kôd), i taj troznamenkasti broj je broj vaše CVV kartice. Možda će se od vas tražiti da unesete vrstu (marku) kartice.

U sljedećem koraku dobit ćete potvrdu o kupnji koju možete ispisati ili jednostavno snimiti podatke o transakciji – podatke o statusu transakcije (je li transakcija bila uspješna ili ne), ID broj narudžbe – svaki ID narudžbenice je jedinstven, iznos koji ste platili i valuta u kojoj je transakcija izvršena, posljednje 4 znamenke kartice s koje ste izvršili plaćanje i vrsta ili marka kartice, autorizacijski kod banke – jedinstveni broj za svaku uspješnu transakciju s karticom te datum i vrijeme kada je transakcija izvršena.

Ovaj korak dovršava proces kupovine na mreži. Nakon toga ćete putem e -pošte biti obaviješteni o statusu vaše narudžbe. Trgovac prihvaća narudžbu tek nakon što vam putem e -pošte pošaljemo potvrdu o prihvaćanju. Roba koju ste naručili stići će vam u roku navedenom na računu.

Ako imate bilo kakvih problema tijekom procesa naručivanja, naš pozivni centar vam je uvijek na raspolaganju na broj +38169608460, koji je otvoren radnim danom od 8 do 16 sati, ili nas kontaktirajte na email office@hfs.rs